Reagavimo ir redagavimo algoritmai:
- Algoritmai, jei Jums ar jūsų darbuotojui patvirtintas COVID-19
- Reagavimo ir informavimo patvirtinus COVID-19 algoritmas
Ugdymo proceso įgyvendinimo ypatumai 2020–2021 mokslo metais:
- Mokinių psichologinė savijauta COVID-19 pandemijos metu. Rekomendacijos mokykloms ir mokiniams – Psichotraumatologijos centras, 2020
- Pagalba sau karantino metu – Vilniaus visuomenės sveikatos biuras, 2020
- Pasiūlymai dėl DNR lėšų panaudojimo – VŠPC, 2020
- Išmaniųjų įrenginių ir interneto naudojimo gairės – SEC ir PVC, 2020
- Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovas – NŠA, 2020
- Sveikatos apsaugos ministerijos rekomendacijos
- Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos rekomendacijos
- Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos naujienos
- Vienas langelis – dažniausiai užduodami klausimai
ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- Kaip teisėtai organizuoti nuotolinį mokymo medžiagos pateikimą: koronavirusas, nuotolinis mokymas ir autorių teisės – Teise.Pro, 2020
- Reikalavimai, kuriuos reikia žinoti apie BDAR organizuojant ir vykdant nuotolinį mokymą – Vilniaus m. savivaldybė, 2020
- Trys žingsniai dėl nuotolinio mokymo organizavimo, metodinė informacija – VDAI, 2020
PEDAGOGAMS
- Dėl nuotolinio klasės mokymo organizavimo – VŠPC, 2020
- Dėl švietimo prieinamumo užtikrinimo nesant galimybės mokiniui jungtis nuotoliniu būdu – VŠPC, 2020
- Dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu – LR ŠMSM ministro įsakymas, 2020,03-16, Nr.V-372
- Kaip elgtis krizės situacijoje – nuotolinis mokymas. Rekomendacijos mokyklų darbuotojams – NŠA, 2020
- Kaip užtikrinti efektyvų nuotolinį mokymą ir mokymąsi – NŠA, 2020
- Karjeros planavimo nuotolinių pamokų vedimui ir konsultavimui – D. Šilienė ir L. Stubrienė, MRU ESDI, LKSA, 2020.
- Nuotolinis pradinių klasių mokinių mokymas. Iššūkiai ir galimybės – prof. dr. D. Jakavonytė-Staškuvienė, VDUŠA, 2020
- Socialiniams pedagogams dėl socialinės pedagoginės pagalbos teikimo karantino laikotarpiui – MRU ESDI, 2020
- Vaikų ugdymas namuose karantino metu – Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovų darbo grupė, 2020
SPECIALIUOSIUS UGDYMOSI POREIKIUS TURINČIŲ VAIKŲ UGDYMAS
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas BUM. Rekomendacijos – VPPT, 2020
- Nuotolinis mokymas. Rekomendacijos specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymui – NŠA, 2020
- Metodiniai leidiniai pedagogams ir specialistams, dirbantiems su autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais
- Rekomendacijos dėl specialiuosius poreikius turinčių vaikų nuotolinio mokymo – VŠPC, 2020
- Rekomendacijos vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nuotoliniam ugdymui – SRVKS, 2020
- Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai – A.Krinickaja, V.Liaudanskienė, E.Tijunonienė, „Viltis“, 2020
KITA
- Draugiškas Internetas
- Informacinė-metodinė medžiaga apie: sveiką mitybą, fizinį aktyvumą, higienos įgūdžius bei emocinę sveikatą – Vilniaus visuomenės sveikatos biuras, 2020
- Kaip sklandžiai organizuoti nuotolinio mokymo(si) procesą ir išvengti elektroninių ryšių tinklų nesklandumų – LR Ryšių reguliavimo tarnyba, 2020
- Pagalba mokytojams ir studentams: kaip pereiti prie nuotolinio mokymosi? – CEE Multi-Country News Center, 2020
- Rekomendacijos mokykloms dėl smurto artimoje aplinkoje atpažinimo ir veiksmų, įtariant galimą smurtą artimoje aplinkoje
- Rekomendacijos mokytojams, kaip bendrauti su mokiniais apie koronavirusą (COVID-19)
PASIŪLYMAI IR GALIMYBĖS UŽBAIGIANT 2019–2020 MOKSLO METUS – atsisiųsti
- Iniciatyva mokslo metų pabaigai „Įprasminkime patirtis“ – Vilniaus PPT, 2020
- Interaktyvių edukacinių veiklų žemėlapis „Patirk Vilnių“ – VŠPC, 2020
- Iniciatyvos miesto erdvėse:
- Atrask ir tyrinėk! Besimokantis ir išradingas miestas
- Keliauk ir pažink! Unikalus ir pažinus miestas
- Skaityk ir kurk! Intelektualus ir kuriantis miestas
- Sportuok ir judėk! Sveikas ir judrus miestas
- Susipažink ir veik! Pilietiškas ir solidarus miestas
8,693 total views, 1 views today