Tikslinė kompleksinė pagalba Vilniaus mokykloms

Projekto tikslas – suteikti tikslinę kompleksinę pagalbą mokykloms, siekiant gerinti ugdymo kokybę, mokinių mokymosi pasiekimus, vadybą ir mokyklos mikroklimatą.

Projekto veiklos: atliekama įvairių duomenų ir rezultatų (NMPP, PUPP, VBE ir kt.) analizė, remiantis kuria su mokyklomis parengiami ir pradedami įgyvendinti ugdymo kokybės gerinimo planai. Skiriama tikslinga pagalba išskirtoms mokinių grupėms. Vykdomos konsultacijos ir mokymai pagal tematiką, parinktą atsižvelgus į konkrečių mokyklų poreikius. Organizuojami jungtiniai bendri kelių mokyklų komandų mokymai (po 4 mokytojus iš kiekvienos mokyklos). Organizuojami bendri mokymai (iki 60 asm.).

2018 m. mokyklų atranką atliko Vilniaus miesto savivaldybės administracija, mokymuose ir konsultacijose sudalyvavo apie 580 mokytojų.

Projekto rezultatas: suteikta kompleksinė pagalba 17-ai mokyklų, dėka kurios mokyklose pagerėja vadyba ir komunikacija, mokytojų dalykinės kompetencijos, tikslingai praturtinta mokymosi aplinka.

Projekto vadovė: Jurgita Rimkuvienė, jurgita.rimkuviene@vilnius.lt

Susijusios naujienos

2021-10-21

Įvadinis projekto „Vilniaus pokyčių mokyklos“ seminaras

Kaip vienu žodžiu apibūdintumėte nuolatinį tobulinimą? Kokie šios sistemos lygmenys? Ar nuolatinio tobulinimo metodiką galima pritaikyti bet kokioje mokykloje? Į šiuos klausimus, projekto „Vilniaus pokyčių mokyklos“ dalyviams atsakė ir su tema supažindino ekspertė Marijke Broer, įvadiniame „Continuous Improvement“ seminare. Nuotolinio seminaro metu, didžiausias dėmesys buvo skiriamas išsamiai nuolatinio tobulinimo metodikos apžvalgai, aiškinimuisi, ką nuolatinis tobulinimas… Skaityti plačiau

2021-09-03

Vilniaus pokyčių mokyklos susitiko su konsultantais

Dešimt Vilniaus mokyklų priėmė iššūkį siekti spartesnės pažangos ir geresnės ugdymo kokybės. Šešios progimnazijos, dvi pradinės ir viena dešimtmetė mokykla (iš jų – dvi tautinių mažumų mokyklos, vienas daugiafunkcis centras) dalyvauja projekte „Vilniaus pokyčių mokyklos“. Mokyklos pasirinko tobulinti mokinio individualios pažangos, vertinimo ir įsivertinimo sistemas, kurti mokytojų motyvacijos sistemą savo ugdymo įstaigoje, skatinti specialiųjų poreikių… Skaityti plačiau

2021-06-15

10 mokyklų dalyvaus projekte „Vilniaus pokyčių mokyklos“

Visai neseniai Vilniaus pradinio ir pagrindinio pirmos pakopos ugdymą organizuojančias mokyklas (darželiai-mokyklos; pradinės mokyklos; progimnazijos ir ilgosios gimnazijos) kvietėme teikti paraiškas dalyvauti projekte „Vilniaus pokyčių mokyklos“. Dalyvauti projekte atrinkome 10 mokyklų (mokyklų sąrašas). Jas atrinkome, atsižvelgdami į paraiškoje apibūdintą mokyklos komandos motyvaciją siekti pažangos, supratimą, kokių pokyčių mokyklai reikia, projekto įgyvendinimo pajėgumus ir kt. Atrinktosios mokyklos pildydamos… Skaityti plačiau

2021-05-10

Kviečiame Vilniaus miesto mokyklas dalyvauti projekte „Vilniaus pokyčių mokyklos“

Vilniaus miesto savivaldybė ir Vilniaus švietimo pažangos centras pradeda projektą „Vilniaus pokyčių mokyklos“, kuris padės mokykloms siekti spartesnės pažangos ir gerins ugdymo kokybę. Kviečiame į projektą įsitraukti Vilniaus pradinio ir pagrindinio pirmos pakopos ugdymą organizuojančias mokyklas (darželiai-mokyklos; pradinės mokyklos; progimnazijos ir ilgosios gimnazijos). Projekto metu su mokyklų komandomis dirbs konsultantai – edukologai, švietimo vadybos ekspertai,… Skaityti plačiau

2021-03-23

Aptarti projekto „Tikslinė kompleksinė pagalba mokykloms“ rezultatai

Kovo 16 d. įvyko projekto „Tikslinė kompleksinė pagalba mokykloms“ etapo baigiamasis renginys. Projekte dalyvavusios mokyklos pasidalino savo patirtimi, Mykolo Romerio universiteto mokslininkai pristatė projekto veiklų įgyvendinimo ir poveikio tyrimo rezultatus bei sukurtą tikslinės kompleksinės pagalbos teikimo mokykloms modelį. Pasak projekte dalyvavusių mokyklų komandų atstovų, džiugina tai, kad mokymų ir konsultacijų metu įgytas teorines žinias išbandė… Skaityti plačiau

2020-03-03

Nyderlandų švietimo ekspertų viešnagė Vilniuje

Paskutinėmis žiemos dienomis (vasario 26–27 d.) Vilniuje viešėjo švietimo ekspertai iš Nyderlandų, KlassePro organizacijos, turintys ilgametę mokyklų veiklos tobulinimo patirtį taikant Nuolatinio mokyklos tobulinimo metodiką (angl. Continuous Improvement). Susitikimų su Vilniaus miesto savivaldybės atstovais metu, kuriuose dalyvavo Nyderlandų ekspertės Marijke Broer, Ria van Duijn, Hilde Woort, mero patarėjas Albertas Lakštauskas, vicemeras Vytautas Mitalas, organizacijų tobulinimo… Skaityti plačiau

2019-10-28

Mokyklos-darželiai: gera pradžia – pusė darbo!

Jau antrus metus Vilniaus švietimo pažangos centras įgyvendina projektą „Tikslinė kompleksinė pagalba Vilniaus mokykloms“. 2019 m. į projektą įsitraukė 5 naujos ugdymo įstaigos. Ir ne bet kokios – visos jos yra mokyklos-darželiai. Tai ypatingas ugdymo įstaigos tipas, juk anot posakio: „Gera pradžia – pusė darbo“. Šio tipo įstaigos deda pagrindą visam tolesniam vaiko ugdymuisi, požiūrio… Skaityti plačiau

2019-10-08

Raktas į ugdymo(si) sėkmę – individuali kiekvieno mokinio ir mokyklos pažanga

Vilniaus mokyklos mokosi planuoti ir įgyvendinti pokyčius siekdamos individualios kiekvieno mokinio ir mokyklos pažangos. Jau antrus metus įgyvendinamo projekto metu mokyklų komandos siekia gerinti ugdymą savo mokyklose. Viena iš svarbių bet kokių pokyčių sąlygų – tai tobulintinos(-ų) srities(-čių) nustatymas, norimo pokyčio ir su tuo susijusių veiklų planavimas bei įsivertinimas kaip pasisekė pasiekti užsibrėžtų tiklsų. Drauge… Skaityti plačiau