Informatikos ir technologinės kūrybos pradiniame ugdyme diegimas

Nuo 2020-2021 mokslo metų įgyvendinamas projektas „Informatika ir technologinė kūryba pradiniame ugdyme“, kurio tikslas – sudaryti galimybes visiems Vilniaus miesto pradinių klasių mokytojams įgyti kompetencijų, įgalinančių ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir gebėjimus sumaniai bei kūrybiškai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, plėtoti skaitmeninį raštingumą.

Siekiama užtikrinti lygias galimybes vaikams atrasti kūrybinių technologijų pasaulį, ugdyti loginį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą apjungti įvairias technologijas, įgyti įgūdžių, reikalingų sėkmingam darbui technologijų industrijose (programavimas, dizainas,  3D modeliavimas, virtuali realybė, animacija, žaidimų kūrimas, dirbtinis intelektas). Mokytojai gauna reikalingus įrankius ir palaikymą pritaikyti žinias praktikoje pamokose su vaikais, o vaikai išmoksta praktiškai pritaikyti žinias kurdami savo asmeninius projektus.

2022 m. daugiau nei 1000 pradinių klasių mokytojų iš 86-ių sostinės mokyklų įsitraukė į trejus metus vyksiančius mokymus ir gavo prieigą prie detalaus skaitmeninio turinio bei pratybų vaikams, kurie leis mokytojams integruoti informacines technologijas į savo pamokas arba turėti atskirą informatikos pamoką.
36-iose mokyklose, po sėkmingo 26-ių mokyklų bandymo, vedamos atskiros informatikos pamokos.

Platformos ir programos įgyvendintojai: projekto partneriai „Vedliai“

Kontaktinis asmuo: Asta Morkūnienė, asta.morkuniene@vilnius.lt, +370 601 33792

Susijusios naujienos

2022-01-21

Jau 90 proc. Vilniaus mokyklų pradinėse klasėse diegia informatikos ir technologinės kūrybos pamokas

Po sėkmingo Vilniaus miesto pradinėse mokyklose praėjusiais metais vykusio pilotinio projekto, į kurį įsitraukė 26 mokyklos, sostinė plečia informacinių technologijų integraciją pradiniame ugdyme. Šiandien Vilniaus miesto meras pasveikino 86 mokyklas, prisijungusias prie trejus metus vyksiančių mokymų, kurie įgalins pradinių klasių mokytojus integruoti informacines technologijas į savo pamokas. „Informacinių technologijų mokymas ir programavimas yra apie tai,… Skaityti plačiau

2021-08-24

Kviečiame teikti paraiškas dalyvauti projekte „Informatika ir technologinė kūryba pradiniame ugdyme“

2020–2021 mokslo metais 27 Vilniaus mokyklų pradinukai po 1 ar 2 kartus per savaitę turėjo informatikos pamokas. Mokinukai mokėsi sumaniai ir kūrybiškai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, lavino informatinį mąstymą ir dėjo savo skaitmeninio raštingumo pamatus. Per 300 pradinių klasių mokytojų savo kompetencijas stiprino ilgalaikiuose mokymuose. Visa tai vyko įgyvendinant projektą „Informatika ir technologinė kūryba pradiniame ugdyme“…. Skaityti plačiau

2021-06-11

Technologijos leidžia klysti!

Kas slepiasi po skaičiais 2446, 19 ir 2432? 2446 – tiek informatikos pamokų 2020–2021 mokslo metais Vilniaus pradinių klasių mokiniams vedė 27 sostinės mokyklų mokytojai. 19 – tiek informatikos pamokų pradinukams vidutiniškai vedė vienas mokytojas. 2432 – pradinukų, kurie šiais mokslo metais mokėsi informatikos, skaičius. Vilniaus švietimo pažangos centro pilotinis projektas „Informatikos ir  technologinės kūrybos… Skaityti plačiau

2021-02-05

Pamoka, kurios negalima praleisti!

„Pamoka, kurios negalima praleisti“ – taip apie nuo rugsėjo mėnesio jo mokykloje atsiradusią savaitinę informatikos ir technologinės kūrybos pamoką atsiliepė vienas iš pradinukų. Tokios pamokos, kuriose šiuolaikinių technologijų kartos vaikai gali prisiliesti prie technologinės kūrybos ir programavimo jau nuo pirmos klasės, vis labiau įsitvirtina 27 sostinės mokyklose. Šios pažangios mokyklos – tai Vilniaus švietimo pažangos… Skaityti plačiau

2020-08-26

Vilniaus miesto pradinėse mokyklose – informatikos ir technologinės kūrybos pamokos

Šiandien startuoja Vilniaus švietimo pažangos centro pilotinis projektas „Informatikos ir  technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“. 27-iose sostinės mokyklose pradinukai mokysis informatikos ir technologinės kūrybos. 145 pedagogų bent kartą per savaitę ves pamokas, kuriose vaikai savo smalsumą technologijoms galės paversti praktiniais įgūdžiais – įvaldys įvairias skaitmeninės kūrybos priemones, tokias kaip kūrybinis programavimas ar virtualios realybės kūrimas,… Skaityti plačiau

2020-05-27

Informatikos ir technologinės kūrybos programos išbandymas pradinėse klasėse – dalyvaukite atrankoje

Gegužės 25 d. pristatėme projektą „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“. Pristatyme dalyvavo per 100 Vilniaus miesto pedagogų, kurie susidomėjo galimybe išbandyti programą 2020–2021 mokslo metais. Nuo šiandien iki 2020 m. birželio 20 d. priimame mokyklų, norinčių išbandyti „Informatikos ir technologinės kūrybos programą“, paraiškas. Mokyklos, pageidaujančios dalyvauti projekte, turi pateikti prašymą. Prašymą… Skaityti plačiau

2020-05-20

Išbandėme technologinės kūrybos programą pradinių klasių mokytojams

Šią savaitę baigiame šį balandį – gegužę 6 Vilniaus mokyklose vykdytą pilotinę Teachers Lead Tech programą, kurioje mokytojai su jų mokyklai paskirtu mentoriumi ieškojo būdų, kaip matematines idėjas pradinukams paaiškinti per technologinę kūrybą. Kassavaitiniuose užsiėmimuose 90 mokytojų jaukinosi technologinės kūrybos įrankius – sustiprino įgūdžius dirbti su programavimo konceptų programa Scratch ir 3D modeliavimo programa TinkerCad… Skaityti plačiau