2021-04-21

Klasės bendruomenės susitarimai ir matematikos mokymasis kitaip

Praėjusią savaitę vyko dar vieni mokymai mokytojams, kurie dalyvauja projekte „Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena“ ir matematikos pamokose naudoja virtualią Eduten Playground mokymo(si) sistemą. Juose dalyvavo net 220 mokytojų.

Mokymų pradžioje moderatorius Norbertas Airošius pristatė apibendrintus visų Vilniaus mokyklų darbo šioje sistemoje duomenis. Norbertas dėkojo mokytojams už puikų darbą, kuris atsispindi mokinukų sprendžiamų uždavinių tikslumo statistikoje bei jų pasiekimuose – surinktų bronzinių, sidabrinių, auksinių ir deimantinių trofėjų skaičiuje.

 

Toliau mokymuose Vilniaus mokytojai sužinojo, kaip Eduten Playground sistemoje kurti egzaminą, ir visa tai patys išbandė praktiškai.

Antroje mokymų dalyje Norbertas Airošius pakvietė mokytojas Jolitą, Neriją ir Neringą pasidalinti savo darbo organizavimo virtualioje Eduten Playground sistemoje patirtimi.

Mokytoja Jolita papasakojo, kaip programėlę ClassDojo prisitaikė motyvuojant mokinukus spręsti uždavinius.

Mokytoja Nerija pasidžiaugė, kaip yra smagu, kai nereikia ieškoti papildomų užduočių mokiniams ir kad labai džiugu, kai kiekvienas mokinys patiria sėkmę spręsdamas uždavinius. Nerija pasidalino ir savo patirtimi motyvuojant mokinius – pristatė EDUTEN TROFĖJAI plakatą.

Mokytoja Neringa papasakojo, kaip klasės bendruomenėje buvo priimtas sprendimas mokytis Eduten Palyground platformoje. Pasak mokytojos, pirmiausia buvo sutarta su tėvais, kad tai bus naudinga mokiniams ir kad jie turėtų įsipareigoti nepadėti mokiniams spręsti užduočių – tik tada tėvai ir mokytoja matys realius mokinių mokymosi rezultatus, galės pastebėti spragas. Kitas svarbus sutarimas – tai sutarimas su vaikais dėl minimalaus sprendžiamų uždavinių skaičiaus per savaitę. Mokytoja džiaugiasi, kad mokinukai dirba ir komandose, padėdami vieni kitiems, ir savarankiškai.

Neringos mokinė Mildutė pasidalino savo įspūdžiais apie matematiką ir matematikos mokymąsi kitaip: „Visą laiką kitokios užduotys. Man labai patinka. Pirmiausia sprendžiu sunkias užduotis, o tada lengvas“.

Dar keletas mokinių atsiliepimų:

„Jaučiuosi kaip žaidime“

„Eduten, man kaip atminties knygelė“

„Smagu, kad vis kitokios užduotys“

„Patinka, kad labai sunkius uždavinius sprendžiu su klasės draugu“

„Su pasididžiavimu einu miegoti, kai gaunu deimantą ir mane pagiria tėvai“

Projekte „Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena“ dalyvaujantys mokytojai bus kviečiami dalyvauti ir kituose mokymuose. Artimiausi – apie efektyviausias bendradarbiavimo strategijas.