2021-10-21

Įvadinis projekto „Vilniaus pokyčių mokyklos“ seminaras

Kaip vienu žodžiu apibūdintumėte nuolatinį tobulinimą? Kokie šios sistemos lygmenys? Ar nuolatinio tobulinimo metodiką galima pritaikyti bet kokioje mokykloje?

Į šiuos klausimus, projekto „Vilniaus pokyčių mokyklos“ dalyviams atsakė ir su tema supažindino ekspertė Marijke Broer, įvadiniame „Continuous Improvement“ seminare. Nuotolinio seminaro metu, didžiausias dėmesys buvo skiriamas išsamiai nuolatinio tobulinimo metodikos apžvalgai, aiškinimuisi, ką nuolatinis tobulinimas reiškia mokiniams bei mokytojams.

Projekte dalyvaujančioms mokykloms, ekspertė pasakojo apie nuotolinio tobulinimo metodikos skirtingus pritaikymo lygmenis, sisteminį požiūrį Nyderlanduose ir JAV, pademonstravo realius metodikos nadojimo mokyklose pavyzdžius.

Seminarą užbaigė Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijos direktorė Jurgita Zinkienė, kuri projekto dalyviams pasidalino, kokius nuolatinio tobulinimo elementus mato / taiko savo mokykloje, palygino įgyvendinamus komponentus su su užsienio šalių pavyzdžiais. „Visų, tiek mokytojų, tiek mokinių įsitraukimas po truputį atsiranda, tik dar labiau norėtųsi susitelkti į bendrą tikslą. Nors ir mažesniais žingsneliais, tačiau kokybiškai judėti tikslo link.“ – savo įžvalgomis dalinosi Jurgita.

Tikimės, kad šis seminaras, padės Vilniaus pokyčių mokykloms pasiryžti diegti nuolatinio tobulinimo metodiką savo mokyklose ir taip siekti pažangos grindžiant savo sprendimus duomenimis.

Visiems dalyviams linkime panaudoti teorines žinias praktikoje, o svarbiausia, dalintis savo patirtimis su kolegomis!