2020-12-12

Individualios supervizijos „Sugrįžtu mokyti“ dalyviams

Pradėjus dirbti mokykloje, svarbu turėti galimybę saugioje aplinkoje pasikalbėti apie iškylančias dilemas darbe. Psichologė – konsultantė Asta Blandė, turinti 21 metų darbo praktikos švietimo sistemoje, sutiko vesti individualius pokalbius su „Sugrįžtu mokyti“ dalyviais. Skaitydami mokytojų atsiliepimus manome, kad idėja daryti individualias supervizijas pasiteisino su kaupu. Rūpi pasidalinti nors keliais mokytojų atsiliepimais.

„Nuoširdžiausiai Jums dėkoju už šių supervizijų organizavimą. Kartu su psichologe Asta dovanojote man tiesiog milžinišką palengvėjimo jausmą, kurio taip reikėjo nuo pat rugsėjo mėn. Net ašara nuriedėjo su tuo susikaupusiu stresu žemyn…“

„Tokios supervizijos reikalingos, bendrai galėčiau pasakyti, kad jos padės mokytojui neperdegti, padės nenustojant mylėti savo darbą. Juk profesionalus požiūris iš šalies kartais gali daug ką lemti mokytojo darbiniame gyvenime“.

„Aš manau, kad toks pokalbis yra reikalingas netgi reguliariai, kur mokytojas su psichologe/-u galėtų aptarti tuos dalykus, kuriuos ji ar jis dėsto. Toks specialistas pažiūri į situaciją iš kitos pusės ir padeda atrasti idėjų savo (mokytojo) darbo eigai“.

„Man buvo svarbu ir naudinga pasikalbėti su profesionalia ir patyrusia vaikų psichologijos eksperte, aptarti situacijas klasėje, išgirsti, kaip ji vertina konkretų atvejį ir mano pasirinktą elgesį. Išgirsti jos patarimą, kodėl pasirinkti sprendimai gali suveikti, ką dar galima daryti, kad jie suveiktų geriau“.

„Manau, būtų gal netgi įdomiau organizuoti tokius susitikimus su nedidele mokytojų grupele, nes pasidalinimas patirtimi ir psichologės komentarai duoda labai daug naudos“.

„Žinokit aš vis neatsidžiaugiu, kad dalyvauju šiame projekte“.